sâmbătă, 11 august 2012

Aşteaptă-te la miracole




Mno de Joe Vitale, el semnează Dr Joe Vitale  dar am eu un dinte împotriva titlurilor, poate vreun blocaj apărut că nu am apucat să-mi fac doctoratul, poate un semn de rebeliune faţă de ordine şi autoritate n-am idei şi nici chef să aprofundez, revenind de Joe Vitale am dat unde altundeva decât în Secretul, în film adică, apoi în carte, apoi pe net, apoi într-o librărie la reduceri.

Cred că am cumpărat cartea de dragul copertei, pe care nu am reuşit să determin cine a gândit-o, un cer în muuulte nuanţe de albastru semănat cu baloane viu colorate, ce să mai o copertă care ţopăie pur şi simplu pe rafturi ţipând cumpără-mă.

Ca structură, e o carte pentru începători plini de răbdare, cuprinde cam toate sfaturile pe care le găseşti în restul cărţilor din seria Secretului dar un pic mai, aş fi zis dezlânat dar termenul cred că e „empiric”, are mai puţin din aerul de sfat profesional şi mai mult din cel de discuţii cu mătuşile.
Plus că e semănată de lungi mailuri şi scrisori primite de la diverşi oameni care au aplicat sfaturile din carte şi cărora le-a ieşit numai bine.
Pentru că sunt o fiinţă extrem de blândă în ultima vreme închid ochii la publicitatea accentuată făcută celorlalte cărţi scrise de acelaşi personaj, în fond nici alea nu au cum să îţi strice.
Există câteva idei bune, cum ar fi conceptul de „nevillizare” a scopului, numai că de fapt conceptul îi aparţine lui Neville Goddard  despre care şi din care Joe Vitale a mai scris şi va mai scrie fără îndoială, şi numai aşe ca să fiu în trend îmi propun să fac şi eu o poveste.
Dacă nu ai mai citit ceva de gen poţi s-o citeşti spre deosebire de Secretul conţine şi câteva scheme simple  de acţiune pe care odată ce le-ai priceput şi pus în aplicare o să le iubeşti.
Dacă ai citit biblioteci întregi pe tema asta citeşte-o îţi va aminti de lucrurile de bază pe care le-ai uitat pe măsură ce de cufundai în tehnici complexe pe care ulterior le găseşti prea dificil de pus în aplicare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis