marți, 14 august 2012

Farmec cremă pentru îngrijirea călcâielor.


Când Nornele au decis ca tu să fii delicată şi sensibilă să ştii că nu fac lucrurile pe jumătate, adică absolut fiecare celulă din tine va avea nevoie de îngrijire pentru a arăta normal, că uneori îţi vine să plângi la cât de uşor le este unora să pară ieşiţi de la salon. După o vârstă înveţi să apreciezi toate micile probleme care îţi impun să re răsfeţi iar după încă un timp vei fi recunoscător că le-ai avut pentru că tu şi problemele tale îmbătrâniţi mai frumos şi mai lent decât frumuseţile naturale.
Dar filozofiile astea cu aprecierea apar târzior în viaţă şi eu încă nu am ajuns al ele, eu sunt în faza doi, în care recunosc dacă nu m-ar trage de mânecă diverse problemioare nu mi-aş rupe din timpul încărcat cu orice altceva pentru a-mi masa călcâiele de exemplu.
Amu’ despre călcâiele astea am tot scris în diverse forme, despre crema folosită la masarea lor nu.
Azi Farmec cremă pentru îngrijirea călcâielor.
Ce zice ea că ar face? Îndepărtează pielea îngroşată, dap o face uşor de îndepărtat cu ajutorul unei pietre ponce sau pile, cam după vreo 2 zile de aplicare entuziastă şi o juma de oră de apă caldă.
Cicatrizează s-ar putea că asta nu am avut posibilitatea să stabilesc fiind ferită de bătături în cele 3 luni de când o am. Probabil o să completez postul acesta imediat ce trec la pantofi.
Combate tendinţa de uscare a pielii, aş zice chiar că o hidratează adică picioarele mele nu mai seamănă cu nişte gheare de galinacee permanent exfoliate şi ţinând călcâiul hidratat nici nu îi mai trece prin cap să pleznească.

Bonus e excelentă şi pentru bătături
Ce mai face ? E drept că nu e musai meritul ei mai contează şi talentul cui o aplică dar să zicem că dacă tot trebuie să te dai cu cremă poţi prelungi treaba asta 5 minute ca să faci un masaj lejer, combinate crema şi masajul te mai scapă de picioarele umflate.
Are un parfum slab, neutru, aproape nu-l simţi şi nici nu dezvoltă cine ştie ce orori olfactive prin încălţările închise în care se întâmplă să mai transpiri.
Uşor de manevrat dap gărgăunele meu anticapace care se înşurubează şi se absoarbe rapid în piele atât a picioarelor cât şi a mâinilor cu care o aplici.
Cum o folosesc preponderent? După o baie cu apă caldă, un masaj cu cremă din belşug şi apoi o pereche de şosete călduroase, e un fel de mic paradis pentru picioarele cu circulaţie periferică proasă.
Preţ între 8 şi 9 lei pentru 100 ml şi e destul de uşor de găsit în farmacii şi supermarket.
Minus? Conţine parabeni şi polemicile cu privire la ei sunt departe de a se fin încheiat.
Bonus suplimentar nu a fost testată pe animale
Aş mai cumpăra-o? Imediat ce se termină tubul aflat pe rol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis