sâmbătă, 11 august 2012

Dezvoltarea capacităţilor parapsihologice





Multă vreme pe cartea asta a chemat-o în mintea mea gândirea pozitivă a lui Bill nu ştiu cine. De fapt numele ei este Dezvoltarea capacităţilor parapsihologice de William W. Hewitt .
Normal am cumpărat-o tot în perioada în care căutam reţete miraculoase, numai citind titlul eram convinsă că telepatia, telekinezia, şi alte tele vor deveni o a doua natură şi că voi citi în oameni mai uşor decât în cărţi.
Partea bună la cartea asta e că tehnicile de vizualizare sunt bine descrise astfel încât înveţi lucrurile elementare uşor şi rapid, plus că am observat eu ani mai târziu, cu ocazia altor cursuri şi cercetări, metodele de relaxare ale lui Bill nu ştiu cine funcţionează şi acum la mine.

Mai are o parte bună : te învaţă să îţi antrenezi simţurile independent unul e altul, vizual, auditiv, tactil, olfactiv, toate elementele realităţii trebuie analizate metodic şi cu grijă, înmagazinate spre recunoaştere şi reproducere voluntară chiar în lipsa stimulului.

Aşa de bine am studiat textura nisipului încât numai citirea cuvântului îmi pune în vârfurile degetelor senzaţia granulelor fine ca o părere.

E o carte bună pentru antrenamente de bază în observare şi relaxare.

Acum să ne fie clar dacă nu v-aţi născut cu vreun al treilea ochi gata deschis, cartea asta cu siguranţă nu o să vă transforme în parapsihologi dar vă va crea nişte credinţe sănătoase cum ar fi - repetiţia e mama învăţării sau dacă eu îi spun subconştientului meu că mă trezesc bine dispus la 6,35 dimineaţa şi îi tot spun chestia asta cu răbdare zi de zi, la un moment dat chiar mă voi trezi bine dispus al 6,35 dimineaţa .

Clarviziunea în mod clar nu mi-a dezvoltat-o dar mi-a creat o structură în planificarea scopurilor prin aşa numita „Cupă cu obiective magice”, în fond o metodă amuzantă de planificare, vizualizare şi anticipare, iar vara asta găsind din întâmplare cupa mea cu obiective de acum 12 ani am fost surprinsă să văd că din 12  reuşisem să rezolv 11 la ultimul renunţând de bună voie de-a lungul timpului.

Dacă nu v-aţi pus în cap să devenişi Mama Omida ci numai să vă eficientizaţi activitatea ar fi bine s-o citiţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis