sâmbătă, 11 august 2012

Puterea




Este o carte de care m-am îndrăgostit de la copertă. Citisem Secretul şi ştiam cam la ce ar fi trebuit să mă aştept, dar, spre deosebire de coperta ciocolatie şi secretoasă a Secretului, Puterea explodează de viaţă, e vibrantă, în roşu şi orange şi galben , e o grădină a soarelui .
Pe lângă Rhonda Bryne cartea asta e şi opera unui alt australian, Nic George, cel care a creat grafica originală, iar ediţia în română a păstrat-o. Eu una mă simt bine şi numai răsfoind-o, fără să citesc cuvintele, fără să ascult ideile, numai privind florile fluturi sau fluturii floare ce înfloresc pe marginile paginilor aurii, siluetele de lumină şi stelele perfect strălucitoare în mijlocul asfinţitorilor de la început de capitol.

Nu ştiu dacă Rhonda are o viaţă de vis acum că a descoperit Secretul şi Puterea şi nu mă refer la nivel financiar, acolo bănuiesc că îi e bine, aş fi putut să caut pe google şi să mă lămuresc dar prefer să nu o fac. Am depăşit faza în care eram obsedată de control şi deţinerea informaţiei, poate datorită cărţilor ei, poate era pasul firesc pe drumul meu în viaţă, pur şi simplu prefer să cred imaginea creată de mintea mea cu privire la cum e viaţa ei acum decât să fac verificări.

Din carte răzbate un fel de bucurie interioară, un echilibru pe care şi ea l-a găsit, puterea sinelui şi după ce am citit cartea în diverse momente: bune şi rele, şi după ce am încercat sfaturile cuprinse ea cred că funcţionează, toate poveştile alea despre cum cu atenţia dată cuiva, grija cu care îi înconjori pe toţi cei care îţi trec prin viaţă se va întoarce asupra ta funcţionează.

Lucrurile cu privire la care nu ai îndoieli se vor întâmpla, dacă apreciezi puţinul pe care îl ai acum mâine vei avea mai mult şi mai bun.

Sunt câteva din istorioare care mi-au plăcut în mod deosebit, una este ce a paharului gol, nu poţi scoate golul din el decât umplându-l cu ceva, nu poţi scoate golul din fiinţa şi din viaţa ta decât punând ceva în loc, e alegerea ta dacă bucurie sau mâhnire, orice vei pune, pe orice te vei concentra va spori.

În rest o carte uşor de citit, chiar plăcut de citit, un fel de paracetamol împotriva depresiei şi furiei, simţi primele simptome citeşte câteva pagini, deja te-ai complăcut un timp în starea asta mai citeşte un capitol, ai făcut din negativism un sistem de viaţă, citeşte toată cartea, de câte ori e nevoie, până al urmă va da rezultate.
Şi dacă nu ştii de unde să o cumperi, cauta Puterea aici






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis