marți, 14 august 2012

Sampon Schauma cu ulei de argan si floare de vanilie


Ştiu! Tot ce lipsea Universului e încă un blog despre produsele cosmetice şi nici nu m-aş fi apucat de secţiunea asta pentru că nu e tocmai domeniul meu dar am căutat şamponul acesta pe Google şi m-am ales cu mai nimic, nici o părere a utilizatorilor, nici o analiză iar pe pagina de le el de acasă pare tare frumos e tentant de-a dreptul şi după ce l-am testat nu m-a lăsat sufletul să nu povestesc ce impresie mi-a făcut
Vedeta este Schauma cu lei de argan şi floare de vanilie adică pe româneşte ăla negru. L-am cumpărat din vreo 2 motive şi anume că mă înţelegeam binişor cu produsele Schwarzkopf  şi eram la vremea îndrăgostelii de uleiul de argan, aşa că mi-am zis că nu are ce să nu meargă.
Preţ vreo 16 lei parca a fost
Ce promite? Curăţă părul în timp ce îl întăreşte din interior, reduce ruperea firelor, repara vîrfurile despicate, previne deshidratarea.
Prima reacţie, mi-a plăcut de el, spumă nici puţină nici multă, parfum plăcut, nu m-am trezit cu mătreaţă, boală pe care la unele şampoane o fac numai privind sticla, mă rog aşa pare. Părul era curat, lucios şi minune mare minune părea să aibă volum. Ştiam că e fizic imposibil dar chiar şi când îl strângeam părea să am mai mult păr în mână. Bonus îl puteam lăsa trei zile fără să-l spăl şi fără să se blegească iremediabil în a treia.
Luna de miere a durat cam o săptămână adică 2 spălări, după care am început să las dâre de păr mai ceva ca Hansel şi Gretel, vârfurile au rămas al fel de despicate, părul destul de deshidratat dar pentru că m-am gândit la orice altceva decât la şampon drept cauză a căderii, am pierdut ceva efective până mi-a trecut prin cap să-l înlocuiesc
Ca să nu am dubii de la prima spălare cu altceva părul s-a cuminţit şi am încetat să marchez teritoriile de manera asta.
L-aş mai cumpăra? În nici una din următoarele 3 vieţi

2 comentarii:

  1. Sunt de parere ca este unul dintre uleiurile miraculoase , pe buna dreptate fiind supranumit "aurul desertului", cu privire la pretul acestuia, fiind un pic mai ridicat decat alte uleiuri cosmetice sa stiti ca au aparut si variante mai economice cum
    ar fi: ulei de argan la 6ml cu roll la 5.5ron, 8ml 6.5ron, 10ml la 9ron s.a.m.d. Eu mi le-am procurat de aici: http://ameplant.ro/produs.php?id=1215&denumire=Ulei_Argan_BIO_presat_la_rece_8ml si chiar sunt multumita. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uleiul de argan este minunat, samponul despre care vorbesc eu nu mi s-a parut :)

      Ștergere

Da-ti cu parerea ca e gratis