marți, 14 august 2012

Soluţia micelară Sebium H2O de la Bioderma


Soluţia micelară Sebium H2O de la Bioderma nu ştiu dacă e mai bună sau mai rea decât altele pentru că e prima pe care am încercat-o. Mi-am făcut curaj după ce descoperisem alte produse de la ei şi nu-mi pare rău.
Despre lista de ingrediente numai de bine, chimia pe care o ştiam cândva a dispărut în negura timpului şi cum beneficiez de o piele foarte sensibilă e suficientă jumătate de aplicare pentru a şti dacă mă înţeleg sau nu cu produsul indiferent cât de lăudat o fi el pe forumuri.
Ce promite ? Curăţă delicat în profunzime, reduce secreţia de sebum, nu usucă pielea.
Ce face? Curăţă delicat dar nu mi-e clar cu profunzimea aia, la mine e nevoie şi de folosirea unui demachiant cel puţin seara, indiferent dacă am fost sau nu machiată. E drept rar mi se întâmplă să ies din casă nemachiată şi la fel de rar stau în casă.
Reduce secreţia de sebum, dap, înclin să cred că da, deşi nu i-aş acorda toate meritele pentru că a fost mereu folosită împreună cu altceva.
Nu usucă pielea, e adevărat, nu am avut niciodată senzaţia aia neplăcută că mă „ţine faţa” după ce am folosit-o.
Bonus, nu mă ustură ochii., nu lăcrimez, miroase frumos, proaspăt, verde şi ambalajul o face uşor de folosit ( mie nu-mi plac capacele care trebuie înşurubate dar acesta e gărgăunele meu, nu e obligatoriu să-l împărtăşiţi)
Preţ 60 de lei o fost a mea şi e de 500 ml, o am de vreo 6 luni deci nu se consumă prea rapid.
Aş mai cumpăra-o? Da, deşi nu imediat după ce se termină sticla asta ( pielea mea nu reacţionează plăcut la menţinerea unui produs muuultă vreme în rutina de îngrijire).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea ca e gratis